Falta un dia, que esperes per apuntar-te? / Falta un día, ¿a que esperas para apuntarte?

Ànims sols queda un dia per començar l’activitat 30 dies amb bici, molts ho fem cada dia, ara cal deixar constància. Apuntat.
www.amicsdelabici.org/30diesbici
Estem amb moltes ganes de començar 30 dies amb bici, utilitzem la bici en els nostres trajectes quotidians però, a partir de matí, serà especial. Animar-vos a compartir les vostres experiències a la xarxa i difondre el moviment alegres ciclistes.

Ánimo sólo queda un día para empezar la actividad 30 días en bici, muchos lo hacemos cada día, ahora hay que dejar constancia. Apuntate
www.amicsdelabici.org/30diesbici
Estamos con muchas ganas de empezar 30 días en bici, utilizamos la bici en nuestros trayectos cotidianos pero, a partir de mañana, será especial. Animaros a compartir vuestras experiencias en la red y difundir el movimiento alegres ciclistas.